نرم افزار موبایل

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ق.ظ

دانلود بازی PES 2012 برای آندروید

دانلود بازی فوتبال آندروید PES 2012 Android

نسخه جدید PES 2012 برای سیستم عامل اندروید ارائه شده که یکی از بهترین نسخه های بازی فوتبال برای گوشی های هوشمند می باشد. به همراه دو روش جدید بازی و یکپارچگی کامل با شبکه های اجتماعی در این بازی تجربه ای جدید در بازی های فوتبال گوشی های موبایل را خواهید داشت.

توسط روش بازی Super Challenge می توانید تیم رویایی خود را با خریداری بهترین بازیکن ها بسازید. آیا کریستیانو رونالدو را در تیم خود می خواهید؟ در این بازی می توانید از او در تیم خود استفاده کنید. وقتی رقیب خود را بشناسید طعم پیروزی بسیار شیرین تر خواهد بود. با دانلود تیم دوستتان به صورت آنلاین می توانید با تیم او در گوشی خودتان مسابقه دهید و نتایج را در فیس بوک به نمایش بگذارید. 
بهترین گیم پلی فوتبال در گوشی های هوشمند را در این بازی تجربه خواهید کرد. هوش مصنوعی تمام بازیکنان و حرکات دروازه بان در این بازی بسیار بهینه شده اند و شما به سرعت متوجه خواهید شد که بازیکنان گران قیمت ارزش سرمایه گذاری را داشته اند. انیمیشن های روان بازی به گیم پلی آن ویژگی های خاصی می بخشد.
جمعیت تماشاچی ها بسیار زیبا طراحی شده اند همینطور ورزشگاه های جدید UEFA Champions league ، لیگ اروپا ، Liga BBVA  ، لیگ دسته ۱ و دیگر لیگ ها را در  این بازی با جزئیات بسیار بالا مشاهده خواهید کرد.
تیم های ملی قدیمی و کلاسیک ، ۲۴ نوع توپ مختلف ، آب و هوای برف و باران به همراه ۳ نوع کنترل مختلف از ویژگی های دیگر PES 2012  می باشند. در مسابقات ضربه آزاد آن می توانید مهارت و دقت خود را در این ضربات افزایش دهید و از این مهارت در بازی به خوبی بهره ببرید.


دانلود بازی فوتبال آندروید PES 2012 Android دانلود فایل نصب: لینک مستقیم پی سی دی – غیر مستقیم از Mediafire – غیر مستقیم از Filesonic

دانلود بازی فوتبال آندروید PES 2012 Android

دانلود بازی فوتبال آندروید PES 2012 Android دانلود فایل دیتا: لینک مستقیم پی سی دی – غیر مستقیم از Rapidshare – غیر مستقیم ازFilesonic

دانلود بازی فوتبال آندروید PES 2012 Android

دانلود بازی فوتبال آندروید PES 2012 Android دانلود فایل دیتا گوشی های HVGA: لینک مستقیم پی سی دی – غیر مستقیم از Mediafire– غیر مستقیم از Filesonic

دانلود بازی فوتبال آندروید PES 2012 Android

دانلود بازی فوتبال آندروید PES 2012 Android رمز: www.p30day.com

دانلود بازی فوتبال آندروید PES 2012 Androidتوجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی